21st Birthday

21st Birthday

Tuesday 18 August 2009

Trial 真的要到了啦~怎么办!?

还有十几天就是SPM预考了
过了那么久还是没有准备好呗!
Hope the God bless me~~
英语老师今天跟我们说:
"Trial is very important, you know?
It's important in the applications for University in
Malaysia or oversea and also college.Besides,it will
be more difficult than real SPM.If you can get a good
result which better than your real SPM,you will be
respected by the others.So,all of you must do your
best in your trial ,okay?"
我真的有点担心了...
因为这次的考试
我还准备得不够充足,
没什么信心可以考得很好也...
不过
为了避免这样的事情发生,
我准备了一个“作战”计划噢!
我打算在下个星期的假期里,
每天早上三点半起床念书
阅读到六点左右
再回去床上睡个大头觉
睡饱了后就起身冲凉用餐然后又继续读
或者做课外练习作业,直到傍晚,
然后再和爹地去山上跑步,
跑完了就做家务、冲凉,
早早去睡觉。
我就不信我不能做到!
加油!!!

1 comment:

may said...

半夜起床读得到书的哦?
不会怕吗?